Grolsch lanceert 0.0-campagne

Apr 12, 2021

Met een nieuwe tv-campagne wil Grolsch 'de volledige 0.0-range' onder de aandacht brengen. De commercial, ontwikkeld door Fitzroy, valt onder de overkoepelende Proef Karakter-campagne die het biermerk in 2018 introduceerde.

In de tv-commercial horen we de Grolsch-soundtrack 'Time of the season' en zien we 'verschillende karakters genieten van hun biertje’; na het werk, na een voetbalwedstrijd of aan het einde van een verhuizing. De commercial eindigt met een twist: anders dan bij pils of speciaalbier begint de actie pas ná het drinkmoment, want dat is wat 0.0 volgens Grolsch anders maakt: het vormt geen onderbreking van de dag. 'Je kunt gewoon verder, hoe je agenda er ook uitziet. En als je dan toch voor een genietmoment tussendoor gaat, kies dan voor de alcoholvrije bieren van Grolsch: het meest karaktervolle 0.0-bier van Nederland', aldus Grolsch.

Bron: Lucas Boon - Marketingtribune - https://www.marketingtribune.nl/bureaus/nieuws/2021/04/grolsch-lanceert-0.0-campagne/index.xml